Posted on

Odpowiedź na pytanie jest pozornie prosta. W komunikacji emocje sprzedają: towar, informację, ideę. Niestety nie w każdym przypadku ten oczywisty schemat działa. Emocje są jak pasta do zębów. łączy je skuteczność działania, uzalezniona od kombinacji kilku czynników, składu, odpowiedniego momentu użycia i techniki nakładania. Sama obecność emocji w przekazie nie sprzeda towaru, tak jak używanie pasty nie naprawi zębów i zapobiegnie próchnicy. Podzielę się z Wami wiedzą, jak skutecznie to robią najlepsi. Spędziłęm kilkaset godzin i przeanalizowałem kilka tysięcy tekstów, filmów, grafik, którymi marki komunikowały się ze swoimi klientami w sieci.

Zapraszam Cię do tekstu, z którego nie dowiesz się jakiej pasty użyć, ale jak stosować emocje, żeby klient zrobił to co chcesz.



http://bkbiskupski.pl/strefa-brandow/krotka-historia-emocji/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *