Wiesz już kim jestem. Teraz opowiem Ci co robię.

Każdy człowiek i marka ma swoją historię. Ja marketer, jestem jej kronikarzem. Niczym Gall Anonim spisuje dzieje Twojej firmy. Piszę o Tobie, ludziach, kulturze przedsiębiorstwa i zdarzeniach. Zaciekawiam innych Tobą i tym co robisz lub tworzysz. Wciągam ich do Twojego świata, w którym wspólnie tworzycie swoją opowieść – marki.

Dobrze opowiedziana historia ma swój back ground. Tło, odpowiednia narrację i stworzonych bohaterów z którymi twój odbiorca chce sie utożsamiać. Do tego potrzebny jest głęboki research. Poznanie twojej marki, potencjalnych klientów oraz konkurencji.

Żeby zrobić to lepiej i skuteczniej dotrzeć do twoich klientów niż twoja konkurencja potrzebny jest zebranie i poukładnaie wielu informacji. W tym się specjalizuję. Pamiętasz pewnie Galla Anonima, który napisał swoja Kronikę Polski. Nim to zrobił, zjeździł kraj wzdłuż i wszerz. Wysłuchał wielu ludzi i ich opowieści, a na koniec zweryfikował fakty i napisał swoje dzieło. Ponad czasowe i mówiące wiele o dawnej Polsce. Słuchanie historii i wyciąganie tego co w nich najlepsze, aby stworzyć historię idealną to jest clou mojej pracy.

Schemat pozostaje aktualny, ale świat internetu poszedł do przodu. Konkurencja nie śpi i prawdopodobnie dziś Gall miałby problemy z przebiciem się wśród wielu podobnych Anonimów-kronikarzy.

Dlatego oprócz sprawdzonych wzorców stosuję w pracy nowoczesna narzędzia i formy. To co mówią w sieci o marce czy osobie, zbieram i analizuję na bierząco (on line) . Dzieki temu mogę szybko zareagować na kryzys związany z wizerunkiem czy problemy zgłaszane przez użytkowników. Czasem wystarczy dać komuś się wygadać do człowieka aby rozłądować zbędne emocje. Znasz to z zycia Prawda?

Jednak najlepszym sposobem jest stworzenie własnego świata. Gry lub bajki w której Ty jesteś narratorem, magiem i królem. Zatem w ramach komunikacji marki, tworzę też gry i scenariusze, które angażują twoich klientów, odbiorców i użytkowników i pracowników w kreowanie waszego świata. Wciągam ich do wspólnej gry i aktywnego tworzenia opowieści, jaką jest twoja firma lub ty sam.

To tyle o mnie. Chętnie teraz posłucham o tobie. A tuż pod tekstem, znajdziesz moje najciekawsze analizy, które pomogą Ci poznać mój profesjonalny warsztat. Zapraszam.

Przykłady analizy do pobrania:

Komunikacja branży finansowej w social media

Prasa w sieci